Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne strani www.vinotekabrda.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.vinotekabrda.si  ter se z njimi v celoti strinja.

1. PODATKI O PONUDNIKU

Spletno trženje na www.vinotekabrda.si , izvaja družba Vinoteka Brda d.o.o., Grajska cesta 10, 5212 Dobrovo, Slovenija. Družba je vpisana v sodni register Okrožno sodišče Nova Gorica z datumom vpisa 16. 10. 2000.

Družba je zavezana za plačilo DDV ( ID za DDV : SI49473875 ).

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga,
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.
3. NAROČILA

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun). Pogodba (račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Da uporabnik na spletni strani www.vinotekabrda.si  lahko vidi svojo zgodovino naročil, si izdelke doda med priljubljene in spremlja zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. 

Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. 

Ob registraciji na www.vinotekabrda.si si obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa in se hkrati strinja z vsebino pogojev poslovanja.

Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup. 
Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, mu nemudoma potrdi prejem naročila. Ta potrditev ne zagotavlja, da je blago na zalogi in da se je pričela odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Po preverbi o dobavljivosti ponudnik izdobavi blago. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Vinoteka Brda d.o.o. pošlje potrditev naročila.
Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega obdobja ali ob razprodaji vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija ''trenutno nedobavljivo''. 
Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu. 
Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način. 
Rok za plačilo (velja za plačila po predračunu): 7 delovnih dni.

Ko rok za plačilo poteče, je naročilo avtomatsko preklicano. 

 

4. ODPREMA BLAGA

Dostavo po Sloveniji za nas opravlja kurirska služba Ekdis d.o.o., Vevška cesta 52, 1260 Polje - Ljubljana, Slovenija. Vse pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo vaš denar.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2-3 delovne dni. Med vikendi in prazniki ni dostave. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku. 

V primerih, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. 

V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi na Vašo telefonsko številko, Vas bo kurirska služba ponovna obiskala vsaj še enkrat oziroma boste dobili obvestilo o prispeli pošiljki.

Cenik poštnine po Sloveniji:

Naročilo po Slovenijji do 50€ - 5€ dostava
Naročilo po Sloveniji nad 50€ - brezplačna dostava

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik - Ekdis. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo takoj po obvestilu. Kupec mora o poškodbi ali izgubi pošiljke obvestiti prevoznika ali ponudnika.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Ekdis, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za dostave izven Slovenije zaračunamo prevoz po uradnem ceniku našega pogodbenega partnerja za tujino (DPD). 

 

Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno v poslovalnici Vinoteka Brda, PE Šmartno, Šmartno 26, 5211 Kojsko, Slovenija.

 

5. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@vinotekabrda.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski ( osebni ) račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Blago se vrne ponudniku na naslov Vinoteka Brda, Grajska cesta 10, 5212 Dobrovo, Slovenija.

 

6. CENE

Vse cene so v evrih z DDV. Cena navedena ob posamezni steklenici ne vsebuje stroškov pošiljanja.

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vsebuje tudi strošek pošiljanja.

Ponudnik krije stroške pakiranja in embalaže.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila t.j. na dan zaključka in oddaje naročila.

Popusti v akcijah se ne seštevajo in so časovno omejeni. Vinoteka Brda d.o.o. si pridružuje pravico, da določene artikle iz akcije izvzame.

 

7. PLAČILNI POGOJI

Ponudnik zagotavlja naslednje načine plačila;

plačilo po predračunu: namenjeno predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun po elektronski pošti na naveden naslov v naročilu. Po plačilu predračuna, sledi odprema pošiljke v dogovorjenem roku.
plačilo s kreditno kartico preko interneta; naročeno vino lahko kupec varno plača tudi s kreditno kartico. Ponudnik sprejema; Visa, Mastercard.
 

8. VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Vinoteka Brda d.o.o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje Worldline Financial Services (Europe) S.A., Austrian Branch, Am Belvedere 10,A - 1100 Vienna, Austria.

Avorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

 

9.VARNOST OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo.

10.PONUDBA

 

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Zaradi narave poslovanja se ponudnik prizadeva podatke o izdelkih spreminjati in ažurirati hitro in pogosto. Kljub prizadevanju pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov v spletni trgovini kozelj.si, se lahko zgodi, da je podatek v opisu napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil dostop do nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev.

 

11. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si bo prizadeval, da bo v čim krajšem možnem času obravnaval pritožbo in o tem obvestil kupca.

Prav tako si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

12. OPOZORILA

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. S strinjanjem s splošnimi pogoji, potrjujete, da ste starejši od 18 let.

Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

 

13. PRAVILA IN POGOJI PROMOCIJSKIH KOD

Promocijska koda:

  Promocijske kode in aktivnosti na naši spletni strani so veljavne za določeno obdobje oz. do razprodaje zalog. Popusti se ne seštevajo!